close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיכום סטנד אפיסטים לשנת 2014

מערכת שורשח שבט, תשעה28/01/2015

סקירה מהירה של שוק הסטנד אפ בישראל כיום

תגיות:
הצחוק בריא לגוף ולנפש ויש לו חשיבות מרבית לאיכות חיים גבוהה ולהמשכיות חיים ארוכה. ידוע כי הצחוק מוסיף רבות לחן האישי, מהווה מקדם מכירות מצוין וגורם לסביבה לחבב ולהימשך אל האדם הצוחק. למעשה, החיים עשויים להיות כה רציניים לעיתים, עד כי הצחוק מהווה מפלט הכרחי בתקופות מסוימות בחיים. ובהתחשב במגוון אפיקי המפלט השונים – מסתבר שצחוק הוא גם אחד בריא ומועיל. מסיבה זו ישנה חשיבות בלתי מבוטלת ליכולת לצחוק, ואפילו עוד יותר מכך – ליכולת להצחיק.
סטנד אפיסטים הם אלו האחראיים להצחיק אותנו כאשר אנו לא מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמנו, אבל לא רק. סטנד אפיסטים הם גם בעלי כשרון ייחודי להצחיק, ההופכים את חיינו להרבה יותר יפים. כל אחד חייב לעצמו לפחות מופע אחד של סטנד אפ איכותי מדי כמה שבועות.  שנת 2014 הביאה עמה לא מעט חידושים בתחום הסטאנדאפ מחד וכן מגמה של התחזקות סטנד אפיסטים קיימים. יצאנו לסקור את הסטנאדפיסטים האהובים ביותר ב- 2014.

אבי נוסבאום
אבי נוסבאום מוכר לרבים דווקא מהמסך הקטן, בו הוא מופיע בסדרות כמו ארץ נהדרת ומועדון לילה. הניסיון הרב של נוסבאום בתחום ההומור וניסיונו על הבמה – כל אלו הופכים אותו לכוכב עולה בשמח הסטנד אפ. במופע הייחודי של נוסבאום קשה להישאר רציניים לאור הביקורת השנונה על המצב בישראל ועל האופטימיות עליה מנסים הישראלים לשמור בכל מחיר.

אדיר מילר
טוב, מי לא מכיר את אדיר מילר. מילר, אחת ההצלחות הישראליות הגדולות ביותר בתחום ההומור והסטאנדאפ הוא לא רק מצחיקן מלידה, אלא גם שחקן תיאטרון עתיר כשרונות, מנחה אירועים ויוצר מדהים בעל קו ייחודי של הומור חד ושנון. אדיר מילר התחיל את דרכו בדומינו ומאז ועד היום הוא מעלה תכנים ייחודיים ועשירים בעלי מגוון רחב של בדיחות וסוגי הומור מרתקים. המופעים של אדיר מילר הופכים את הקהל על ראשו מרוב צחוק ומחזירים את הצופים לעוד ועוד הופעות.

אורנה בנאי
יש אמנים שלא נס ליחם. ההומור שלהם כה משובח עד כי רבים מבקשים לצפות בהם שוב ושוב. כזו היא אורנה בנאי, אחת הסטנד אפיסטיות והשחקניות, המנחות והיוצרות המצחיקות ביותר. אורנה בנאי מביאה מופע חדש מדי כמה עונות וגם ב 2014 הפתיעה עם בידור איכותי הכולל חיקויים של דמויות מוכרות והצגה עשירה של איש אחד.  מופע הסטנד אפ הייחודי של אורנה בנאי כולל בדיחות על הטיפוס הישראלי המצוי ועל ישראל בכלל – בתוך ההמולה הכללית אותה אנו חיים מדי יום.

גורי אלפי
יש כאלה שניחנו בכישרון מיוחד ויוצא דופן בכל הנוגע להומור שונה. גורי אלפי הינו בין הכשרונות המרשימים ביותר בישראל מאז החל את הקריירה שלו כחלק מהצמד "אסי וגורי". גם בהמשך היה גורי אלפי לכישרון ייחודי כשכיכב ב"שידורי המהפכה". תודות להומור המרשים שלו גורי אלפי זוכים צופיו להחזיק את הבטן מרוב צחוק במופעים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה